Zamiast robić nieraz nudną, jednokierunkową prezentację, pedagog może wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Uczniowie zawsze są bardziej zaciekawieni, jeżeli w ramach nauczania oraz to naturalnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy i / lub też pliki audio. Na przykład nauczyciel ma okazję odtwarzać plik audio, aby zademonstrować wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas możliwość wymówienia innych słów, żeby spowodować, czy robią to odpowiednio. Użycie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające oraz z pewnością bardziej produktywne.
Roboty edukacyjne Abilix Krypton
Dni używania suchych tablic po których pisało się kredą już dawno przeminęły. Aktualnie nauczyciele w szkołach rozpoczynają coraz częściej nauczać używając monitorów LCD razem z tablicami interaktywnymi. To właśnie dzięki takiej technologii stosowanej w klasie każdy uczeń będzie chciał wypróbować działanie tablicy, a to może pobudzić entuzjazm uczniów do angażowania się w proces uczenia się. Jednak za pomocą interaktywnych tablic można osiągnąć mnóstwo więcej aniżeli to, że uczniowie w takim środowisku szkolnym będą mieli więcej radości z nauki. Spójrzmy bliżej na to nowoczesne wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a znacznie większy poziom zaangażowania pedagogów oraz uczniów
Zamiast robić często nudną, jednokierunkową prezentację, pedagog ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, niezależnie od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• pokazy szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są znacznie bardziej zaintrygowani, jeśli w ramach nauczania i dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy i / bądź pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, żeby zademonstrować wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas szansę wymówienia innych słów, aby sprawić, czy robią to słusznie. Użycie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą znacznie bardziej wciągające i z pewnością znacznie bardziej produktywne.